+45 51 966 544
boskov@boskov.dk
Døgnvagt - 88 444 112

Skybrud

Sådan kan en vandskade se ud under et skybrud
Vi Kontakter skadelidte pr tlf. Når vi modtager en anmeldes

vi vil kontakte alle skadelidte så hurtigt det er muligt når vi får en skade, og vi gør alt hvad vi kan for at servicere alle så hurtigt som muligt, men der kommer rigtig mange skader på en gang under et skybrud så tiden kan variere fra skadelidte til skadelidte til vi kontakter jer.

1 besøg
Der bliver ydet det nødvendige “førstehjælp” på første besøg, dvs. at vi suger evt. vand op flytter løsøre op fra gulvet af evt. bærer det skadet løsøre / tæpper op fra kælder, laver evt. nød rengøring og deciensifere + sætter affugter op, der bliver altid lavet billede dokumentation og skrevet assistance rapport.

Det er muligvis ikke alle der kan få en affugter med det samme, Boskov Skadeservice råder kun over affugter til normale vejr forhold, men det kommer an på hvor mange skader der kommet ind, så vi har folk på sagen med det samme vi får et skybrud, med at få hentet affugter over til øen fra de andre afdelinger af i landet + også ekstra mandskab fra de andre afdelinger af.

Da der ikke bliver lavet mere på første besøg er det pga. man kan have op til flere 100 skader undere et skybrud og vi staser på at komme ud til alle skadelidte så hurtig som mulig

2 besøg
Når vi har været ude ved alle skadelidte 1 gang starter vi forfra og kommer ud til de første igen. på det andet besøg, kan der godt gå op til en uge før vi kommer igen, det afhænger af hvor mange vandskader der er kommet ind på skybruddet.

På andet besøg skære vi evt. vægge op, optimere affugtningen evt. Sætter flere affugter op, fugt måler 1 gang, + grundig rengøring.

3 besøg
Mellem 2 og 3 besøg kan der også godt gå ca. 1 uge før vi kommer igen.

På 3 besøg fugt måler vi igen, er kælderen tør vil affugterne blive medtaget og sagen afsluttes. Hvis kun der er delvis tør vil nogle af affugterne medtages, og affugtningen forsætter på enkelte sager kan vi godt komme på besøg en fjerde gang og måle fugt vvt. Affald/skadet løsøre vil først blive fjernet når vi har fået en klar melding af forsikringen, men det vil tidligst blive fjernet imellem 2 og 3 besøg, hvis ikke andet er aftalt.

Hvis i skulle have spørgsmål til jeres skade og i ikke har fået svar her, vil den nemmeste måde være at kontakte os på mail skade@boskov.dk eller på  88 444 112

Læs mere i vores folder